De collectieve promotie van het christelijke boek, gifts en de christelijke boekhandel is één van de kerntaken van BCB. Onze campagnes zijn dan ook primair bedoeld voor de christelijke boekhandel. Bij de grote publiekscampagnes richten we ons ook rechtstreeks tot de consument met (online) advertenties en radiospotjes.
Onze collectieve uitgaven, die in samenwerking met uitgevers zijn gemaakt, verschijnen onder het merk Lees en Luister. Boekhandelaren brengen deze uitgaven onder de aandacht bij hun bezoekers. Omdat Lees en Luister een bekend merk is bij de doelgroep, onderhouden we onze eigen Lees en Luister-kanalen op social media.
Naast de Lees en Luister uitgaven ontwikkelen we
promotiemateriaal op maat voor andere gelegenheden, zoals kerkelijke feestdagen en speciale thema-acties. We spelen daarbij in op de actualiteit en op kansen voor de boekhandel.
Bekijk
hier onze campagnes.
Heeft u een idee of kunt u wel wat extra aandacht gebruiken in uw winkel? Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.